TB6612FNG Çift motor sürücü için ARES kütüphanesi

Projelerimde DC Motor sürmek için kullandığım Pololu firmasına ait TB6612FNG modeli motor sürücü devresini kendi projeme uyarlamak için biraz emek harcadım ve bu motor sürücü için Proteus içinde kendi kütüphaneme ekledim. Benim gibi ihtiyacı olan başka birisi daha kullansın diye bu çizimi de paylaşıyorum. Çizimi Proteus 8.1 de hazırladım. Büyük ihtimalle daha düşük versiyonlarda açılmayacaktır.

TB6612FNG Çift Motor destekli 3A motor sürücü


Dikkatimi çeken bir noktadan bahsetmek istiyorum. Bu motor sürücüsünün üreticinin tasarımına göre farklı bacak bağlantı tipinde olanları var. Sağ taraftaki giriş pinleri aynı ancak farklı firmalarda VCC ve VMOT girişlerinin yerlerinin farklı yerlerde olanlarını gördüm. Kendi devrenizi tasarlarken elinizdeki motor sürücünün bacak bağlantılarına dikkat edin.

Aşağıdaki linkten indirebilirsiniz...